Klantenservice

Met het leveren van rasterbrillen wil ik er voor zorgen dat de methode van natuurlijk zien beter bekend wordt in Nederland. Het grootste gedeelte van de mensen in Nederland draagt een bril en zorgt er daarmee voor dat het zicht achteruit gaat. Door het leveren van een persoonlijke en transparante service zorg ik ervoor dat mijn klanten 100% tevreden zijn over zowel het product zelf als over de service waarmee het product geleverd wordt. Dit doe ik middels de onderstaande kernwaarden.
Wanneer je contact op wilt nemen kan dat altijd via de contactpagina. Hier staan tevens alle bedrijfsgegevens.

Persoonlijke service

Persoonlijke serviceIk reageer altijd persoonlijk op email, telefoon, sociale media en mijn website. Dit bedrijf is voortgekomen uit mijn enthousiaste voor het product. Alles is mogelijk dus neem vooral contact op bij vragen of suggesties.

Niet goed geld terug

Niet goed geld terugIk ben overtuigd van de methode van natuurlijk zien en de kwaliteit van mijn producten. Ben je om welke reden dan ook niet tevreden, dan retourneer ik zonder problemen je geld. Ik ben wel benieuwd naar de reden.

Altijd bereikbaar

Altijd bereikbaarIk ben 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Dat wil zeggen dat ik altijd zo snel mogelijk een antwoord geef op vragen. Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat ik de telefoon niet opneem.

Eerlijke prijzen

Eerlijke prijzenIk ben geen prijsstunter, maar ik verkoop alle producten tegen een prijs die recht doet aan het product en de service die ik bied. Zie je ergens een goedkoper exemplaar, neem dan even contact op. Wellicht zit er een addertje onder het gras.

Transparantie

Transparante zakenIn tegenstelling tot veel webwinkels vandaag de dag, doe ik volledig transparant zaken. Ik verkoop onder persoonlijke titel, en heb het volledige bedrijf in eigen hand, van inkoop tot verzending. Ik zal je dan ook nooit doorverwijzen naar een derde partij.

Liefde voor het product

Liefde voor het productIk verkoop de rasterbrillen omdat ik er zelf heel veel baat bij heb gehad en ik het leuk vind om te ondernemen. Ik heb alle rasterbrillen die ik verkoop ook voor persoonlijk gebruik geprobeerd. Mocht je vragen hebben dan zal ik altijd vanuit eigen ervaring antwoorden.

Ruimte om te reageren

Ruimte om te reagerenOmdat ik transparant en in alle eerlijkheid zaken doe, laat ik alle ruimte vrij om te reageren. Positief of negaties, elke reactie is welkom. Ik zal dan ook je reacties op de site altijd toelaten.

Elke dag ietsje beter

Elke dag ietsje beterOmdat een bedrijf nooit perfect is, streef ik er naar om mijn bedrijf elke dag ietsje beter te maken. Dit kan door het aanpassen van de website, bereikbaarheid, assortiment of welk ander aspect dan ook. Heb je suggesties? Neem dan vooral contact op!