Geplaatst op Geef een reactie

We gaat het warehouse in!

We wennen steeds meer aan uitmuntende service bij online aankopen. De meeste mensen hebben wel eens een boek op een cd gekocht via bijvoorbeeld bol.com. Wat mij elke keer weer verbaasde was de kwaliteit van de service die je daar krijgt. De verzending is snel (vandaag besteld, morgen in huis). De verpakking is stevig, veilig en professioneel. De service is goed. Toch zijn de prijzen bij dit soort warenhuizen niet anders dan bij specialistische winkels. Bij elke bestelling die geplaatst werd vond ik het weer jammer dat ik niet een dergelijke service kan bieden.

De service gaat omhoog!

Omdat ik zo veel mogelijk mensen aan een rasterbril wil helpen, of nog beter van hun gewone bril af wilt helpen, heb ik besloten om de service te verbeteren. Door de samenwerking met Ewarehousing.nl, kan ik vanaf nu garanderen dat bestellingen die voor 19:00 afgerond worden, de volgende dag bij u aangeboden worden.
[quote]Voor 19:00 besteld is de volgende dag in huis[/quote]
Daarnaast zullen alle producten professioneel ingepakt worden. Geen gescheurde enveloppen, geen verbogen pootjes. Gewoon netjes ingepakt, netjes verzonden en netjes gebracht.

Hoe wordt alles nu verzonden?

Doordat alle rasterbrillen (en hulpmiddelen) nu opgeslagen worden in het warehouse van Ewarehousing, is de logistiek strak geregeld. Wanneer u een bestelling plaatst, wordt deze na betaling automatisch doorgegeven aan de logistieke jongens ven Ewarehousing. Hier wordt de juiste order bijeen gepakt. Alle producten worden netjes verpakt in een verpakking die er voor zorgt dat het product in perfecte staat aankomt.

order bijeen pakken

Vervolgens wordt het pakket door de op dat moment meest efficiĆ«nte vervoerder (bijvoorbeeld Post.nl of Dpd) opgehaald. De distributie wordt ’s nachts verzorgd, en de volgende dag wordt het pakketje bij u aangeboden.


Verzending

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *